viv heeft 4 berichten toegevoegd van totaal 550 berichten.
(0.73%) in 123 dagen (0.03 berichten per dag).
20 Meest recente berichten:
Hoi Sally,
jeetje, in hetzelfde weekend. jij ook heel veel sterkte. ik denk aan je.
groetjes, viv
hoi iedereen,
helaas, een droevige mededeling. mijn vader is twee weken geleden overleden. het ging ineens allemaal heel erg snel. uiteindelijk is hij overleden aan een hersenvliesontsteking.

ik zal hem missen
hoop dat het jullie ouders beter vergaat.
hoi,
wauw, wat een snelle reacties. bedankt voor de steuntjes in de rug, dat is fijn.
ik maak inderdaad bij elke verandering van medicijnen een nieuw lijstje voor hem. hij vindt het wel snel ingewikkeld, en dan neemt hij 'maar gewoon' de medicijnen die ze hem voorschotelen. nu bellen we elke dag, bij elk medicatiemoment. hij leest de verpakkingen voor en ik kijk op mijn lijstje of het klopt. omslachtig, maar het geeft rust voor ons allebei.
morgen weer naar de internist om te horen of hij maandag met zijn derde kuur kan gaan starten. heb alweer een waslijst aan vragen genoteerd die ik allemaal ga stellen ...
hoi,
wat herkenbaar allemaal. fijn dat er zoiets is als dit forum.
de laatste reactie is van juli vorig jaar zie ik, maar ik doe toch een gooi.
ik zit nu zo'n twee maanden met mijn vader in het behandeltraject. ik ga altijd met hem mee naar gesprekken met artsen. ik ben aangewezen op het ov en ben dan 3 uur onderweg om bij hem te komen.
hij is opgenomen in een verpleeghuis maar er gaat van alles en nog wat fout. medicijnen worden slordig gedeeld, en door misverstanden tussen 2 artsen heeft hij zelfs anderhalve week thalidomide gemist! als ik bij de verpleging of de arts aangeef dat er weer iets misgaat, wordt er meestal wel adequaat gereageerd, maar ik zou er toch op moeten kunnen vertrouwen dat hij daar goed verzorgd wordt? het is echt slopend.
zijn er meer mensen die momenteel een ouder in een verpleeghuis hebben zitten, met soortgelijke ervaringen?
|